Wat is er veranderd op de educatief webwinkel?

De eerste keer op onze nieuwe website:

BELANGRIJK: stel opnieuw jouw wachtwoord in

 

Met ingang van 19 januari 2023 hebben we onze website vernieuwd. Je kunt nog inloggen met je bestaande inlog account e-mailadres maar je wachtwoord moet je eerst resetten.

Om gebruik te maken van de vernieuwde webwinkel en/of de LEX-voorleesapp moet je eenmalig opnieuw het wachtwoord voor jouw account instellen.
Dat doe je zo:

  • Ga naar de pagina wachtwoord vergeten
  • Ga naar je mailbox
  • Klik op de link reset-/wachtwoord-herstel
  • Maak een nieuw wachtwoord aan
  • Klaar!

Ben je nog niet zeker over hoe het werkt? Bekijk dan hier de handige instructievideo die we  gemaakt hebben voor deze eenmalige handeling.

 

De verbeteringen

We hebben het bestelproces overzichtelijker gemaakt:

  • Je hoeft minder stappen te doorlopen om een bestelling te doen.
  • Je kunt voortaan leesvoorkeuren vastleggen. Dit vereenvoudigt je bestelproces en zorgt ervoor dat je relevantere zoekresultaten krijgt wanneer je bent ingelogd.
  • Je kunt meldingen inschakelen bij artikelen die reeds in productie zijn. Zodra een artikel klaar is, krijg je bericht.
  • Verbeterde informatie over de beschikbaarheid van een artikel of waarom iets niet beschikbaar is.
  • De mogelijkheid om in één keer je complete boekenlijst te bestellen is verbeterd.
  • Bestel je voor jezelf? Dan kun je voortaan één bestelaccount aanmaken waarmee je boeken kunt bestellen en lezen. 

 

We hebben een aantal instructievideo's gemaakt zo kun je op je gemak bekijken en beluisteren hoe deze functionaliteiten werken.

 

Instructievideo voor het instellen van je leesvoorkeuren:

 

Instructievideo productieverzoek indienen:

 

 

Instructievideo je boekenlijst bestellen / bestellen voor meerdere leerlingen:

 

Goed om te weten

Wat gebeurt met mijn bestelhistorie?

In de nieuwe webwinkel tonen we jouw bestelhistorie vanaf 2020, zodat je altijd nog even terug kunt kijken wat je in de voorafgaande periode besteld hebt.
De facturen uit deze en de hieraan voorafgaande periode heb je eerder van ons per e-mail ontvangen.
Je kunt hier zien welke boeken en in welke leesvorm je deze besteld hebt. De betaalmetode en het bedrag wordt hier niet in bijgewerkt.
Is voor jouw account een bestelplafond van toepassing? Dan is deze ook bijgewerkt op basis van je bestellingen in 2023.

Kan ik de door/voor mij reeds bestelde producten nog downloaden / beluisteren ?

Ook in de nieuwe webwinkel kun je de door (of voor) jou bestelde boeken van dit schooljaar nog downloaden. Houd er rekening mee dat je wel eerst jouw wachtwoord reset, zodat je weer in kunt loggen.

Mijn account is nog gekoppeld aan een e-mailadres waar ik geen toegang meer toe heb

Vraag aan diegene die voor jou boeken bestelt om je e-mailadres aan te passen. Ben jij dit zelf? Neem dan contact op met onze klantenservice dan zorgen we ervoor dat jouw contactgegevens weer up-to-date zijn. 

Wat gebeurt er met de leerlingen die aan mijn account gekoppeld zijn?

Heb je sinds 2020 nog boeken voor deze leerlingen besteld? Dan vind je ze terug in je account en kun je direct een bestelling voor deze leerling(en) plaatsen.
Vind je de leerling niet (meer) terug? Maak dan een nieuw account aan voor deze leerling.

Wanneer je recent een bestelling hebt geplaatst voor een leerling en je vind deze niet terug, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat gebeurt er met mijn facturen?

Facturen van je bestelling ontvang je per e-mail. Deze kun je uiteraard per e-mail doorsturen naar een andere afdeling, collega of de school van je kind.
Dit gaat niet automatisch.

Wat gebeurt er met mijn leesverklaring?

Wanneer je op dit moment een geldige leesverklaring hebt dan wordt de goedkeuring meegenomen naar de nieuwe webwinkel. Het is niet nodig om je opnieuw te registreren of een leesverklaring in te dienen.

Wat gebeurt er met mijn productieverzoeken?

Productieverzoeken die via de huidige webwinkel bij ons zijn ingediend, worden uiteraard gewoon door ons verwerkt. Je ontvang via de klantenservice een e-mail wanneer deze gereed is. 
In de nieuwe webwinkel kun je, wanneer je naar het desbetreffende product gaat, zien wat de verwachte leverdatum is.
In het overzicht "mijn productieverzoeken" in de nieuwe webwinkel zie je alleen de productieverzoeken terug die je via de nieuwe webwinkel hebt ingediend.


Vragen? We helpen je graag!

Heb je vragen, kom je er niet helemaal uit of vind je iets niet meer terug in jouw account? Neem contact op met de Klantenservice via klantenservice@dedicon.nl of telefonisch via 0486 486 100 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 16.00u).