Bestelling en betaling

Mijn bestelling is (nog) niet verwerkt. Hoe komt dat?

Als uw bestelling niet of nog niet verwerkt is door de webwinkel zijn er 3 mogelijke oorzaken.
 
1. De webwinkel is in afwachting van het signaal dat uw betaling succesvol is verlopen. Dit kan bij de keuze voor iDEAL enkele minuten duren, bij eenmalige machtiging enkele dagen.
 
2. U heeft de betaling onderbroken.
 
3.U heeft de betaling van uw bestelling geannuleerd. De bestelling wordt niet geleverd.
 
Bij twijfel en vragen over uw bestelling neemt u contact op met de Klantenservice.
 

 

Wat betekent de status 'In afwachting' bij mijn bestelling?

Bestellingen die u betaalt met iDEAL of een eenmalige machtiging hebben altijd eerst de status 'In afwachting'. Dit betekent dat onze webwinkel in afwachting is van aanvaarding van de transactie.

Vooral bij eenmalige machtigingen kan dit enige tijd duren. Wanneer de transactie is aanvaard, wijzigt de status naar 'Gefactureerd'.  U ontvangt vervolgens de bestelde producten en krijgt per e-mail een factuur. 

Blijft de status langer dan 24 uur in afwachting? Neemt u dan contact op met de Klantenservice.

 

Hoe worden de producten geleverd?

Uw producten worden op drie manieren geleverd:

  1. Per post
    Cd's en drukwerk worden verstuurd in een envelop die in de brievenbus past. Grote hoeveelheden cd's en braillebanden worden verstuurd in een pakket.
     
  2. Als download
    Ongeveer een kwartier na het afronden van uw bestelling zet Dedicon de downloads klaar op Mijn producten. De producten staan per leerling geordend. Vanwege de grote omvang worden de bestanden gecomprimeerd (ingepakt) in een zip-file verzonden.
     
  3. Als stream
    Ongeveer een kwartier na het afronden van uw bestelling zet Dedicon de streaming schoolboeken klaar in Mijn producten. De producten staan per leerling geordend. Om streaming DAISY boeken te kunnen beluisteren heeft de leerling de app LEX en een persoonlijk LEX-account nodig.