Marketingcommunicatie in 14 stappen
| ISBN: | 9789001820596 |
|---|---|
| Editie / Druk: | 2017 |
| Auteur(s) | Liemt, Guy van |
|---|---|
| Onderwijs type(s) | hbo |
| ISBN | 9789001820596 |
| Taal | Nederlands |
| Aantal pagina's | 703 |
| Uitgever | Noordhoff Uitgevers |
| Leeftijd | Volwassenen |
| Jaar uitgave | 2017 |
| Editie / Druk | Eerste druk |
Omschrijving
1. Context ; 2. Marketinganalyse ; 3. Marketingdoelstelling en marketingstrategie ; 4. Marketingdoelgroepen en behoeften ; 5. Merkidentiteit en positionering ; 6. Marketingcommunicatiedoelgroep ; 7. Marketingcommunicatiebarrière ; 8. Consumer insights ; 9. Budgetteringsmethode ;10. Marketingcommunicatiedoelstelling ; 11. Marketingcommunicatiestrategie ; 12. Centraal creatief concept en creatieve uitingen ;13. Marketingcommunicatiemiddelen