Marketingcommunicatie in 14 stappen

Afbeelding van Marketingcommunicatie in 14 stappen
Print information
ISBN: 9789001820596
Editie / Druk: 2017
Beschikbaar als:
  • EduTekst
  • FotoPDF

€ 6,00

Meer informatie
Auteur(s) Liemt, Guy van
Onderwijs type(s) hbo
ISBN 9789001820596
Taal Nederlands
Aantal pagina's 703
Uitgever Noordhoff Uitgevers
Leeftijd Volwassenen
Jaar uitgave 2017
Editie / Druk Eerste druk

Omschrijving

1. Context ; 2. Marketinganalyse ; 3. Marketingdoelstelling en marketingstrategie ; 4. Marketingdoelgroepen en behoeften ; 5. Merkidentiteit en positionering ; 6. Marketingcommunicatiedoelgroep ; 7. Marketingcommunicatiebarrière ; 8. Consumer insights ; 9. Budgetteringsmethode ;10. Marketingcommunicatiedoelstelling ; 11. Marketingcommunicatiestrategie ; 12. Centraal creatief concept en creatieve uitingen ;13. Marketingcommunicatiemiddelen