Marketingcommunicatie in 14 stappen

ISBN: | 9789001820596 |
---|---|
Editie / Druk: | 2017 |
Auteur(s) | Liemt, Guy van |
---|---|
Onderwijs type(s) | hbo |
ISBN | 9789001820596 |
Taal | Nederlands |
Aantal pagina's | 703 |
Uitgever | Noordhoff Uitgevers |
Leeftijd | Volwassenen |
Jaar uitgave | 2017 |
Editie / Druk | Eerste druk |
Omschrijving
1. Context ; 2. Marketinganalyse ; 3. Marketingdoelstelling en marketingstrategie ; 4. Marketingdoelgroepen en behoeften ; 5. Merkidentiteit en positionering ; 6. Marketingcommunicatiedoelgroep ; 7. Marketingcommunicatiebarrière ; 8. Consumer insights ; 9. Budgetteringsmethode ;10. Marketingcommunicatiedoelstelling ; 11. Marketingcommunicatiestrategie ; 12. Centraal creatief concept en creatieve uitingen ;13. Marketingcommunicatiemiddelen